트위터 마케팅?
수만에서 수십만명이상의 팔로워를 보유한 파워트위터를 통해 홍보내용을 트윗하는 서비스 입니다.
트윗된 글은 리트윗등을 통해 더욱 더 퍼져나갈 수 있습니다.
수만에서 수십만명이상의 팔로워를 보유한 파워트위터를 통해 홍보내용을 트윗하는 서비스 입니다.
트윗된 글은 리트윗등을 통해 더욱 더 퍼져나갈 수 있습니다.
많은사람들이 제품과 서비스에 관심을 갖게되고,
브랜드의 가치가 상승할 것입니다.
제공서비스 | 화이트 | 레드 | 블루 | 블랙 |
---|---|---|---|---|
트윗작성 | 전문 AE | 전문 AE | 전문 AE | 전문 AE |
서비스 조건 | 100만 팔로워 이상 | 200만 팔로워 이상 | 300만 팔로워 이상 | 400만 팔로워 이상 |
컨텐츠수 | 1개 | 1개 | 1개 | 1개 |
팬페이지수 | 3개 이내 | 6개 이내 | 8개 이내 | 10개 이내 |
사진 | 사진삽입가능 | 사진삽입가능 | 사진삽입가능 | 사진삽입가능 |
동영상 | 동영상삽입가능 | 동영상삽입가능 | 동영상삽입가능 | 동영상삽입가능 |
링크삽입 | URL 삽입가능 | URL 삽입가능 | URL 삽입가능 | URL 삽입가능 |
전화번호 삽입 | 전화번호 삽입가능 | 전화번호 삽입가능 | 전화번호 삽입가능 | 전화번호 삽입가능 |
결과보고 | 결과 리포트 제공 | 결과 리포트 제공 | 결과 리포트 제공 | 결과 리포트 제공 |
1회 비용 (부가세별도) |
60만원 | 110만원 | 150만원 | 180만원 |
5회 비용 (부가세별도) |
300만원 | 550만원 | 750만원->712.5만원 (5%할인) |
900만원->810만원 (10%할인) |
10회 비용 (부가세별도) |
600만원->540만원 (10%할인) |
1100만원->990만원 (10%할인) |
1500만원->1350만원 (10%할인) |
1800만원->1530만원 (15%할인) |
Meet the awareness campaign
Our awareness objective amplifies your message to a larger audience — perfect for when you want as many people to see your Tweet as possible. Let's cover the basics. Targeting and impressions The awareness objective uses the standard targeting features you've seen on other Twitter Ads campaigns. So you can focus on any targeted or Tailored Audiences that have been successful for you in the past, or use this campaign to test new ones.
Increase website traffic
Include conversion tracking in your campaign to measure actions that happen off Twitter, such as a sign-up or purchase.
Experiment to refine your approach
If you’re trying to reach new customers, don’t assume they already know how your product or service works. A quick 1, 2, 3 diagram or concise sentence communicates your value proposition at a glance.
Experiment to refine your approach
Try different copy, images, headlines, and calls-to-action to see what works best for you.
Campaign objective
IMVMT Watches uses Twitter to inform its followers of news and updates, and to share user-generated content. It also responds to its customers’ questions on Twitter. To drive traffic to their website and subsequent sales during the busy holiday shopping period, they partnered with 3Q Digital (@3QDigital) to create a website clicks or conversions campaign on Twitter.
Audience
MVMT Watches targets a wide range of demographics, but focuses on its core audience of men aged 18-34 in the US, and in international markets such as the UK and Australia.
increase in sales on Black Friday and Cyber Monday compared with the daily average across the rest of Q4
increase in site traffic on Black Friday and Cyber Monday compared with the daily average across the rest of Q4
“Twitter’s core demographics fall right in line with our target audience.
We also usually find more success when we can get our product’s image in front of our customer.
Since Twitter’s ads are very visual, this really benefitted us.”
Customer Center업계 최고 수준으로 평가 받고있는 전문가들로부터 언제든지 상담 받으실 수 있습니다. 이메일 : kevingreat@naver.com 02-512-1399
|
입금계좌안내100-030-750812 예금주 : ㈜마블앤컴퍼니 |